Pomocy! Co to jest za blad i jak go zwalczyc?

Autor: Przemek (przemek_at_astercity.net)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 12:33:40 MET DST

Mam zainstalowanego Win98 i po pewnym czasie wyskakuje mi taki blad:
Windows
Nieprawidlowe wywolanie dynamicznego lacza VxD z VNBT(01) + 0000F4AA do
urzadzenia "VTDI ", usluga E. Konfiguracja systemu Windows nie jest
prawidlowa. Uruchom ponownie Instalatora Windowsa, aby usunac ten problem
Aby kontynuowac dzialanie systemu Windows nacisnij klawisz T lub Enter.
Aby zakonczyc dzialanie biezacego programu, nacisnij klawisz N. Kontunuwacja
dzialanie systemu Windows moze prowadzic do niestabilnosci.
O i to tyle. CO to jest? CZy kto wie? CZy ktos moze mi wyjasnic co z tym
fantem zrobic. Instalcja ponowana Windowsa (tzn w tym samym katalogu, bez
kasowania poprzedniego) nic nie pomaga, a jeszcze insalator potrafi ten
blad pare razy wyrzucic. Jedynie pomaga format oraz ponowny install. Ale tez
tylko przez jakis czas, potem znowu to samo. Blad ten pojawia sie w roznych
momentach. Np. pojawia sie przy czekaniu na logowanie do Windowsa jak sie go
uruchamia. Caly dostep do sieci zarowno Ms Network oraz Internet jest
zablokowany. Nie wiem co z tym zrobic? Jezeli ktos wie to bradzo prosze o
szybka odpowiedz na prive lub na grupe. Za wszelka pomoc z gory dziekuje...
Jestem juz zdesperowany....

Przemek | zprzemek_at_astercity.net | ICQ 1995688 | www.astercity.net/~zprzemek