Re: Nagrywarka Traxdata -co to ???

Autor: Wojtek (rzutnik_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 08:53:47 MET DST

>W takim razie moze ten moj model jakis pechowy - ale napisalem prawde -
>praktycznie dzis mam 50% szans na udane przegranie plytki ...

Też miałem Traxdatę. Mało płytek nagrywało się poprawnie. Najczęœciej
był jakiœ Error (ale nie bufora), innym razem wszysko kończyło się
niby pomyœlnie, ale nagrywarka podczas nagrywania gubiła pewne dane i
program potem ni chciał "chodzić", nawet pliczek tekstowy czasami był
pusty. Działo się to na różnych konfiguracjach sprzętu, z różnymi
kontrolerami i cišgle to samo. W końcu nagrywarka poszła do wymiany.