Re: Obrazek jako EXE

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 21:48:55 MET DST

Dnia Mon, 29 Mar 1999 09:41:43 GMT, planes_at_ulgo.koti.com.pl (Jarosław
Zagórski) napisał:

> [...]
[...]

>GIF2EXE (tylko że jak widać tylko do 256c)
>Jest jeszcze Graphisc Workshop (DOS/ WIN ) i nie ma powyższych ograniczeń
hmm. a czy istnieje jakikolwiek odpowiednik tego typu programow, ktory zrobi
mi z obrazka binarium linuxowe? To nie jest zaden zart. Raczej dobry pomysl na
prawa autorskie do obrazka: na serwerze dziala SSI, prawa ustawione tylko
exec, strona wykonuje program, obrazek sie wyswietla, a skopiowac (mam
nadzieje) nie ma jak. myle sie?

pozdrowienia

--
Jacek Fiok, Warszawa