DTTA 371010 i kieszen

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 29 Mar 1999 - 12:35:54 MET DST

A. Bigor wrote:

 AB> Hehe, dla zabawy liczyłem kiedyś, jak warstewka złota
 AB> o grubości (w najlepszym razie) ok. 0.1 mm wpływa
 AB> na zakłócenia. Okazało się, że zszedłem kilka rzędów
 AB> wielkości poniżej założonego przeze mnie błędu pomiarowego,
 AB> a uwzględniającego np. zakłócenia od elektroniki. ;-)

Zapomniałeś o bardzo istotnej sprawie - w przypadku małych poziomów sygnałów
nie ma zjawiska samoczynnego oczyszczania z tlenków powierzchni styków. Skutek
tego jest dość śmieszny - niby czyste i pewne styki po pewnym czasie zaczynają
przerywać. W przypadku styków złoconych nie występuje takie zjawisko.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl