Re: Emulator c64

Autor: Piotr Jaworski (pj167146_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 15:53:07 MET DST

On Mon, 29 Mar 1999, Leszek Olech wrote:

> Pewnie mi wybaczycie, poniewaz nie ma grupy dla C64. Te sa najbardziej
> zblizone, albo uzytkownicy emulatorow C64 tu sa.
Witam!
Tez jestem za stworzeniem grupy - jesli nie c64 - to chociaz uzytkownikow
emulatorow...

> Jestem juz starym koniem ale pokusa zagrania w Star Wars jest duza.
> Sciagnalem np ccs64 dla dosa i dziala ale nie moge zaladowac gry. Sciagnalem
Gratuluje wyboru!

> starwars.d64 i digdug.t64 ale nie wiem jak to zaladowac. W opcjach (F9) jest
Sprawdz czy nie sciagnales z bledem. Jesli z Norwegii (chyba tak:
arnold.costam.no) to duza szansa, ze z bledem, bo czas transmisji jest
dluuuuugi.

> load i wyswietlaja sie te pliki do wyboru ale po ich wybraniu gra nie
> wchodzi i pokazuje sie znow READY.
Moze wyjasnisz co to znaczy nie wchodzi? Czy po wybraniu load i danej gry
wpisywales RUN ? READY pokaze sie nawet po wgraniu czegokolwiek. TO masz
juz w RAM-ie. Wystarczy RUN.

> Zaś po wpisaniu LOAD komputer kaze mi wcisnac PLAY na magnetofonie...

Bo to komenda BASIC-owa i dziala jak na prawdziwym c64.

> Mam pewnie zle ustawione opcje ale nie wiem jak je ustawiac, bo nigdy nie
> mialem stacji dyskow.
Akurat problemu z konfiguracja nie ma zadnych - instrukcja readme jest
dobra.

> Pomozcie please, a jezeli mozecie, to na priva. Moze macie inne emulatory -
> ten sciagnalem, bo pisali ze najlepszy.
Tak, mam CCS-a, ZX-a, atarynke no i UAE - the best Amiga Emul ever. Ten
ostatni wykorzystuje intensywnie. Mozesz pytac and so on...
(na priva: pj167146_at_students.mimuw.edu.pl)

> Pozdrawiam
Ja tez... ;-)