Jezyk klawiatury - problem

Autor: abs (abs_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 11:27:31 MET DST

Po reinstalacji Windowsa 95 mam problem z klawiatura.
a zwlaszcza z polskimi literkami. Np naciskam prawy alt+z
i nic sie nie dzieje a powinno byc "z" jak "zaba" to samo
z "o" kreskowane. W panelu sterowania mam ustawiana
klawiature na jezyk: Polski, uklad: Amerykanski 101.
Tak chyba ma byc. Jesli nie to powiedzcie jak, bo probowalem
roznych ustawien. A moze problem nie tkwi w ustawieniach w panelu ?
Dzieki za pomoc.
ABS