Re: Mysz a stan uśpienia.

Autor: mk (novimpex/remove_spam/_at_medianet.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 00:21:39 MET DST

Mafioz <mafioz_at_friko.onet.pl> wrote in message
> Mam płytę Asus p2b i nie mam takiego ustawienia jak ("Wake-up events").
Moim
> zdaniem jedynie zmiany w rejestrze systemy win98 powinny pomóc (próbowałem
> coś zmieniać w rejestrze, ale nic to nie pomogło, słabo znam rejestr wina
> dlatego pewnie nie udało mi się tego ustawić).
>
> Włączając w win98 "przełącz w stan oczekiwania", komputer przechodzi w ten
> stan bez problemu, lecz wystarczy że przez przypadek ruszę myszą, a
komputer
> uaktywnia się.

Ehm... w BIOS-ie szukaj opcji Power Managment, tam - zdarzeń budzących
komputer, przypisanych do przerwania z którym współpracuje myszka. Jeśli to
mysz szeregowa, to chodzi o przerwanie IRQ 3 lub 4, jeśli PS/2 to przerwanie
12. Jeśli nie uwzględniono obsługi poszczególnych przerwań, to na pewno jest
pozycja IRQ 3...15 lub podobna, ew. np. COM 1 do 4. Dla myszy PS/2
zdezaktywuj wtedy szynę PCI.
Żadnego grzebania w rejestrze :-). Nie ma tam raczej potrzebnych Ci
ustawień.

--
mk
novimpex/remove_spam/@medianet.pl