Re: Monitor - zolte kolory - puk - normalne kolory

Autor: Realq (realq_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 23:14:39 MET DST

marcolphus napisał(a) w wiadomości: <36FAAB39.335D95E4_at_kompit.com.pl>...

>Jak na moj gust to wyglada na tzw. "zimne luty" (nie, nie pytaj mnie co
>to takiego, po prostu nie wiem, znam to z autopsji).

Zimne luty to takie luty ktore sa zimne ;))
A tak serio, to taki lut, ktory mogl od strony styku z nozka stracic swoje
wlasciwosci przewodzace lub sie "odlepic" od 'swojej' nozki i poprzez brak
polaczenia nie przewodzic napiecia.
Przewaznie wystarczy poprawic go rozgrzana lutownica, lub odessac go i uzyc
nowego spoiwa.
Pozdrowienia.
realq_at_alpha.net.pl