Re: CDROM i glosnik

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 20:40:33 MET DST

Chwastor napisał:

>Może mieć. Jeżeli na przykład zapuścisz głośniej muzę lub co innego, niskie
>częstotliwości mogą przenieść się na obudowę i CD-ROM, powodując, że będzie
>on przeskakiwał. (ale to musiałby być nieźle odkręcony pałer)

Na co 60W to trochu za mało.

>Poza tym głośniki - szczególnie te mocne generują silne pole
>elektromagnetyczne czy jakieś inne (magnes, cewka), które może mieć
>nieokreślony wpływ na inne komponenty kompa.

To jest bardziej niebezpieczne.
Ja miałem głośniki 2x110W w odległości ok.20cm od monitora i 30cm od
komputera
i jedyne co się działo niepożądanego to wykrzywiony obraz monitora.
Troche bałem się o HDD i monitorek więc odsunołem troche głośniki.
Taraz stoją sobie jakieś 40cm od komputera i (jeszcze ;-) nic się nie
dzieje.

pozdr.
//==PhoeniX==\\