Re: cd-rom znikl (bylo dxr2 problem)

Autor: Manolo (chuchroj_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 19:44:06 MET DST

>Mialem podobny problem , pomoglo wpiecie DVD jako Mastera.
>Przy innym - np.
> CD-ROM Master
> DVD Slave
>- nie widzi obu lub widzi tylko CD.

Ba, ale wlasnie ja tak mam od poczatku, i raczej nie chce tego zmieniac (i
jeszcze nie zmienialem, bo chwilowo ma po dziurki w nosie rozkrecania
kompa) - bo jakakolwiek inna kombinacja spowolni mi twardego...
Z drugiej strony nie moge wywalic driverow intelowskich, bo nie bede mial w
ogole DVD (poprzednie byly Triones..)

Mala zmiana - jak dostawilem mscdex.exe i sbide.sys do .bat i configa, to
przy restarcie chyba ze 4 razy probowal wykryc CD (zapal i gasil lampke na
przemian, probujac nim mielic), a potem radosnie wyjechal z konfliktem z
biblioteka rundll32.exe i sie powiesil totalnie :(

moze jakies cholerne ustawienia pamieci pomoga? zeby przypisac jakas dzialke
? zmienic cos dla drugiego kanalu ide ???
czy ci co maja dxr2 (i moze cd) mogliby podeslac konfiguracje.... tylko nie
wiem jakie dane mi pomoga...

Pozdrawiam
Manolo
chuchroj_at_wizard.ae.krakow.pl