Re: taka nagrywarka aby ..

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 11:08:55 MET DST

P_at_WEL napisał(a) w wiadomości: <36fcf204.0_at_news.vogel.pl>...
>chcę kupić nagrywarkę, nie wiem czy scsii czy ide ale chce aby płyty
>CD-Audio nagrane przeznią mogły być odtwarzane na moim s przecie Hifi a mam
>wieżę Sony i w samochodzie również zmieniarkę sony.
>Dotychczas mam przegrane 2 płyty audio ale nie chcą się odtwarzać na tych
>sprzętach wyrzyca napis, że brak cd.
>

>--
>P_at_WEL
>koRnac_at_friko.onet.pl
>www.elk.topnet.pl
>tel. 0 604 228 720

Duzo zalezy od samego nosnika. Dobre (sory) odtwarzacze audio powinny czytac wszystkie plytki
(u mnie tak jest), natomiast mowi sie ze w ogole dobre plytki cd-r (imho) to TDK, na nich sprobuj
nagrac, jesli do tej pory byly inne.

kolejnym krokiem bedzie zmiana szybkosci nagrywania (ja nagrywam audio x6 i jest OK), mozna
na x4, x2, a w ostatecznosci x1.

no i ostatni ruch, to rzeczywiscie zmiana nagrywarki - polecam TEAC (mam) / Yamaha (inni maja).

m227