Re: USRMessage + vs ZOOM Dual MODE - ktory lepszy?

Autor: behemot (swierku_at_promail.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 00:01:24 MET

Sorki ale na wszystkie pytania nieznam odpowiedzi jednzk mialem Zooma
Dualmode Ext. i dobrze Ci radze Trzymaj sie od niego zdaleka nie tykaj go
nawet patykiem szajs nie z tej ziemi!!! Bardzo mnie Zoom zawiodl wczesniej
mialem Zooma ext.33 600 i bylem nim zachwycony a ten dual to syyyyyyyyyyyyf
nie przecietny, laczy sie po dwa razy tzn. zgwizduje sie brzeczy , brzeczy
nagle sie rozlancza i znowu zaczyna i tym razem sie mu udaje ale z jakim
rezultatem 48 max i ani troche wiecej nawt w godzinach w czesno rannych
kiedy TPsa jest odciazona.
Teraz mam USr 56 voice i jestem zadowolony zawsze no moze z malymi wyjatkami
laczy sie z predkoscia 50 666 kbps a zdarz sie ze nawet 52 000