Re: bus master w w98

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 22:42:21 MET

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:

>Przyjrzyj sie tym windowsowym sterownikom dla dyskow, - sa to
ESDI_506.pdr -
>zwykle IDE z podwojna kolejka fifo.
>Nie emuluja SCSI (choc chipsety Intela to potrafia i robily na ideatapi.mpd
>instalowanych na wersjach Retail i OSR2.x).
>Do krecenia dyskiem wystarczy bios, ale chyba nie o to chodzi...

Miałbyś właściwie rację gdyby nie to że oprócz kontrolerów 1-ego i 2-ego z
podwójną kolejką folio nie był montowany przez W98, kontroler Intel
82371AB/EB PCI BUS MASTER IDE.Ten ostatni używa sterownika
VMM32.vxd(Configmg.vxd).Ze sterownika tego korzystają też standartowe
kontrolery 1 i 2-gi (płyta ABIT BH6).Jak to w takim razie interpretować?
Ten sam kontroler Intela montuje się ręcznie do W95 jako bus mastering.
Co do emulacji SCSI nie wypowiadam się, bo niestety zresztą ,nie miałem z
tymi dyskami do czynienia-więc trudno mi coś powiedzieć na temat ich
sterowników:)

Z pozdrowieniami:
                                 rentier_at_kki.net.pl