Help ME!!!

Autor: Konrad Lewandowski (konrad.lewandowski_at_wirtualny.gorzow.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 22:16:30 MET

Mam dziwny problem z moim komputerem (Celeron 333, Epox BX, 64 MB Ramu, Riva
ZX na AGP, reszta nieistotna). Po zmianie procesora z Intel Celeron 300A na
333 komputer zwolnil predkosc grafiki 3D. Zauwazylem to w grze Colin McRae
Rally. Teraz gra pracuje wolniej niz P166 z Riva 128.
Mam w zwiazku z tym pytanie do kolegow (i kolezanek) ekspertow - czy to
mozliwe, zeby zmiana procesora z 300 MHz na 333 MHz zwolnila komputer - czy
to raczej karta graficzna odmawia posluszenstwa???

Serdecznie prosze o kopie wiadomosci na priv.

Konrad

lewandek_at_wirtualny.gorzow.pl