Re: Bardzo nietypowe!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 19:52:10 MET

>heh.. teraz to i ja mam problem.. jedno rozszyfrowałem.. ale reszta ?? blah..
Update juz poszedl na serwer.

ps. ostatnio przyszedl mi do glowy taki pomysl, zeby postawic gdzies swoje
zdjecie, ale z takim czarnym paskiem na poziomie oczu, jak to sie niby w
telewizji pokazuje ze to nie lamie tajnosci danych osobowych, itp, itd...

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl                 http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/