Partycje 4 GB i wskazania wolnego miejsca pod Win95

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 21:50:32 MET

Kupilem sobie dysk Fujitsu 8,4 GB i podzielilem na 2 partycje po 4,2 GB.
W zasadzie wszystko dziala cacy. Ciekawa rzecz dzieje sie natomiast gdy
klikne na jedna z partycji prawym guziczkiem i wybiore wlasciwosci -
pokazuje sie jaka jest pojemnosc i ile jest wolnego obszaru - prawidlowo
- jednak nieprawidlowy jest obrazek (takie kolko 3D) ilustrujacy
proporcje obszarow wolnego i zapisanego. Na obrazku widac jakby cala
partycja byla wolna. Mam jeszcze dysk 2.5 GB i tam obrazek wskazuje
prawidlowo. Czy to tak zawsze sie robi z duzymi partycjami? Mam Win95
OSR2 - dyski sformatowane w FAT32.

--
Lukasz Kaluski
Bawisz sie w prognozowanie liczb MULTILOTKA ?