Re: co lepsze ABIT BH6 czy SOYO 6BA+ ?

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 16:53:49 MET

Fri, 26 Mar 1999 11:44:38 GMT
 Kris <kris_at_hardware.com.pl> napisal:

>Cześć,

>Sorry za wtrącenie ale IMHO zbyt dużo ludzi demonizuje sprawę napięcia a
>nie podejmuję znacznie ważniejszych rzeczy. W sam raz podniesienie
>napięcia do 2.2V na dowolnej płycie zajmuje mi ok. 5-10 min.

z mojego postu mozna wywnioskowac ze abit jest wygodniejszy do o/c i
tylko to mialem na mysli, a nie kazdy jest domoroslym majsterkowiczem.
Np kumpla musialem miesiac przekonywac aby sprobowal zakleic nozki (na
2.2V)

>Miałem
>natomiast przypadek Celerona 300A, który na Soyo nie ruszył na 450MHz
>mimo 2.2V a na Abit'cie BH6 i Asus'ie P2B chodził na 2.0V. IMHO to jest
>chyba znacznie ważniejsze niż "problem zaklejania nóżek". Były i
>zdarzają się oczywiście problemy z Abit'ami ale IMHO dotyczą raczej
>kwestii mieszania starszych typów pamięci. Aktualnie przy nowych PC-tach
>nie spotkałem się z jakąś większą wpadką. Są oczywiście szybsze płyty
>ale różnica jest de facto minimalna.

nie mialem okazji testowac Soyo, wiec nie moglem sie wypowiadac o
takich konkretach jak ty.

pozdro
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near