Re: UDMA 66 z czym to sie je ???

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 15:52:20 MET

Sylwester Zarebski wrote in message <36FB8F08.6B4D743C_at_isp.net.pl>...
>roznice widzi sie jednak w srednim transferze.
>????? jaką ??? ja miałem dysk zwykły (PIO4) Samsunga.. i przez
>pewien czas UDMA/33 tyż Samsunga.. różnica ?? średnia ?? na
>programie testującym wahała się od 10-20 bajtów/s przy przesyle
>ogólnym 4.5MB/s .. jakie UDMA ?? po co ?? dlaczego ?? i czemu pic na
>wodę ??

widzisz - benchmarki nie testuja sprzetu gruntownie pod kazdym wzgledem.
jeden mierzy mflopsy, jeden dhystrony (czy jak sie to tam pisze :) a
wszystko to i tak czesto mija sie z prawda. jesli nie chcesz placic za
ultra dma/66 to nie plac, za pol roku nie bedzie juz i tak innych dyskow
albo ich cena opadnie. jednak najlepszym testerem jest sam czlowiek - a
niektorzy odczuwaja roznice.
ponadto, zebys mogl wykorzystac sprzet na max. to musisz go odpowiednio
skonfigurowac - moze po prostu zabraklo ci "jakis" sterownikow?

>najpierw wolałbym wykorzystać możliwości chipsetu :-P a potem można
>rozmawiać o czyms nowszym ..
to rynek decyduje. a zdanie rynku jest takie: udma/66 :)

|----- greets, replying remove SPAM
 SPAMhk_at_collegemail.com
 http://members.teleweb.at/kosior/hubert -----|