Re: Emulacja AMIGI

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 15:55:38 MET

Łukasz wrote in message <36fb8a73.0_at_news.vogel.pl>...
>Mam już odpowiedni program - WinUAE. Jednak nie wiem jak skonfigurować ten
>program. Czy odczytuje on dyskietki zapisane w formacie AMIGI czy trzeba
>najpierw je jakoś skonwertwować do formatu PC. Jeśli tak to jak to zrobić.

dyskietek amigowych nie odczytasz na fdd od pc. musisz je zgrac na amidze
do pliku (prog. do tego jest w instalce winuae).
wtedy obrazy dyskietek kopiujesz do pc i hula! zreszta na sieci jest
mnostwo obrazow dyskow. nie musisz tego robic - wystarczy ze sciagniesz.
po porady zajrzyj najpierw:
www.winuae.com

|----- greets, replying remove SPAM
 SPAMhk_at_collegemail.com