Re: Dysk 10.2 GB

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 12:06:27 MET

On Fri, 26 Mar 1999 10:53:19 GMT Jaroslaw Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl> wrote:
> No to co? Podczas "normalnej" pracy (LBA, bez Ontracka) ten obszar -
> pozostałe sektory pierwszej ścieżki - nie jest wykorzystywany)

Może i nie jest, ALE:
1. Ten dysk (Caviar 1,2 GB) ma ponad 2400 cylindrów
2. Jest on spartycjonowany tak:
hdc1 - ok. 128 MB Linux Swap
hdc2 - ok. 1 GB Linux Native
hdc3 - ok. 50 MB Linux Native (/home)
I partition magic rozpoznaje to jako błąd
Jak na hdc1 miałem Linux Native 600 MB, a pozostałe partycje miałem
na rozszerzonej, to nie tyle partition magic, ale i OS/2 boot manager
(jeśli na pierwszej taśmie dałem dysk z OS/2) również rozpoznaje za błąd,
a przy primary master z Win98 były małe problemy.
Więc chyba coś nie jest do końca tak.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2