Re: Dysk 10.2 GB

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 10:50:07 MET

On Thu, 25 Mar 1999 11:48:39 GMT Jaroslaw Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl> wrote:
> Nie potwierdzam Twojej opinii.
> Kiedyś "uratowałem" zawirusowany dysk. Ontrack został zainstalowany
> gdy wzmiankowany dysk (850MB) pracował w 386. Potem został przełożony
> do 486 i pracował przez jakiś czas pod kontrolą Ontracka. Potem MBR
> został uszkodzony przez wirusa, a po odtworzeniu MBR fdiskiem przestał
> działać Ontrack (co jest chyba oczywiste). Przełączenie w BIOSie dysku
> w tryb LBA przywróciło go do pracy i żadne dalsze "kombinacje" nie
> były potrzebne.
> Nie pamiętam niestety która to była wersja Ontracka.

Oj, chyba będę musiał podesłać zainteresowanym na priva pierwsze 8 kB
mojego dysku, który kiedyś był potraktowany OnTrackiem.
Zaraz za tablicą partycji leży cała rameczka OnTrack'a.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2