Re: Prosba o porade w sprawie kupowania na gieldzie.

Autor: Paweł Socha (psocha_at_izomar.com)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 09:31:00 MET

Dobieslaw Wroblewski napisał(a):

> Chce kupic jutro na Grzybku nastepujace rzeczy:
>
> - AMD K6-2 300, 350, lub 400 MHz - na 100MHz plyte,
> - wiatraczek do tego,
> - plyta ASUS P5A-B Ali,
> - pamiec 128 MB / 100MHz.
>
> Na co zwrocic uwage?
> 1. Jak przekonac sie, ze AMD ma 300 MHz, ze nie jest K5
> i ze nie jest do plyty 66MHz (na przyklad). Czy szlify
> nadal sa popularne?

mysle jednak ze caraz tego mniej bo i coraz wiecej tych sprzedajacych to
nie ludzie niewiadomo skad. Wiekszosc z nich mozna w normalne dni dorwac
w ich sklepach wiec nie ma raczej sensu kantowac klienta.

> 2. Czy sa lepsze i gorsze wiatraczki?

Jak ze wszystkim. A tak generalnie to ja je dziele na lozyskowane i
nielozyskowane. Ktore lepsze..........kwestia wyboru, ale chyba latwo
sie domyslic.

> 3. Jakie przekrety moga sie zdarzyc przy zakupie plyty?

A no chyba tylko tyle ze moze byc walnieta. (sterowniki HDD, porty COM,
LPT, lub ogolnie spalona)

> 4. Jak sie przekonac, ze pamiec da sie taktowac 100 MHz?

Oznaczenie na scalakach badz testy

> I jak to zrobic na miejscu i w miare dyskretnie?

Na miejscu oczywiscie, ale po co dyskretnie. To chyba normalne, ze
chcemy wiedziec co kupujemy, a na gieldzie jest przeciez punkt
testowania czesci (wprawdzie platny) i jesli boisz sie o towar to nie ma
problemu, zeby go sobie sprawdzic.

Zycze wiec milych zakupow i pozdrawiam
Pawel