Re: Zawieszanie komputera

Autor: Ottobi TP (ottobi3_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 02:18:50 MET

>A probowales wylaczyc power menagement w BIOSie?
>Pawel Niezabitowski
>mfniezab_at_cyf-kr.edu.pl

Powyłączałem wszystko co dotyczy zarządzania mocą,
a także scren savery i tym podobne.

Na dodatek dzisiaj w czasie zwykłej pracy, na ekranie
nagle zrobiła się kolorowa sieczka. Następnym razem, podczas
startu systemu grafika zatrzymała się na ekranie startowym
i tak została. Komputer uruchomił się dalej prawidłowo, co
słychać było po pracy HDD, po czym na ślepo, bo cały czas widziałem
ekran startowy, zamknąłem system za pomocą Alt-F4. Z tego co
było słychać po pracy dysków system zamkną się prawidłowo,
ale nadal było widać ekran startowy (komputer nie wyłączył się
całkowicie bo mam jeszcze zwykłą obudowę AT). Trzeba było użyć RESETu.

Chyba jednak moja karta graficzna musi być wymieniona.

Dziwi mnie to jednak, bo tych moich wcześniejszych objawów nie mogę
uznać za objawy psucia się karty graficznej, bo inny jej egzemplaż miał
takie
same problemy. Chyba że ten problem dotyczy wszystkich modeli
(albo może pewnej serii).

ottobi3_at_bbs.chip.pl