Spozniajacy sie zegar systemowy mimi nowej baterii ?

Autor: Waldemar Grabowski (waldekg_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 17:48:32 MET

Witam !!!

    Moj problem polega na tym, ze zegar systemowy w moim komputerze ciagle
sie spoznia.
To znaczy po ustawieniu odpowiedniej godziny i wylaczeniu komputera, po
ponownym wlaczeniu go po kilku lub kilkunastu godzinach zegar pozni sie o
kilka godzin (nie jest to godzina kiedy wylaczalem komputer). Wiem ze to
moze byc powodem wyczerpania sie baterii, ale niedawno ja wymienialem. Ten
problem spotyka mnie po raz drugi. Wszystko wskazuje na to, ze cos nie tak z
ladowaniem baterii, problemu nie bylo jakis czas po zalozeniu nowej.

    Prosze mi odpowiedziec w czym problem i jak to naprawic.

waldekg_at_.polbox.com lub waldekg_at_friko.internet.pl

W. Grabowski