Re: Terkoczaca HP690C

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 21:30:23 MET

> Mam ci ja drukarke HP 690C, mniej wiecej od dwoch lat.
> Byla uzytkowana dosc intensywnie, ale nigdy nie bylo z nia
> zadnych klopotow. Do zeszlego tygodnia.

> Przy przesuwie koszyka z tuszami w lewo (od pojemnika)
> strasznie terkocze (efekt taki jak po wlozeniu plastikowego
> wieczka od lodow w szprychy kola rowerowego).

Zabrudzona/nienasmarowana prowadnica - taki blyszczacy pret poziomo w
drukarce:).Wozek zakleszcza sie i przeskakuje sprzeglo napedowe. rada -
oczyscic prowadnice , powinno na niej byc duzo starego sinego smaru, dac
troszke oleju i powinno dzialac.Przynajmniej we wszystkich poprzednich
dzialalo.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
klikanie na lozko - spanie