Cluster

Autor: Michal W (michalwa_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 15:48:53 MET

Mam naped optyczny, ktory ostatnio nieco szwankowal ? psul dyski.
Powodem było po prostu zabrudzenie. Teraz jest wszystko OK.
Jedynie na tych wczesniej uzywanych dyskach optycznych były zaznaczone bed
clusters.

Problem polega na tym, ze chciałbym odznaczyc bed na good i wtedy
sformatowac ? przekonal bym się, czy rzeczywiscie sa uszkodzone cluster-y
(niesadze żeby tak było). Potrzebuje jakiejs metody lub programu, który
bylby w stanie zaznaczac/odznaczac bed na good cluster na dysku. To co
pamietam w dosowy NU posiadal disktool.exe, ale ja uzywam W95 a tak w ogole
to w dosowym systemie nie zobacze napedu optycznego (sterowniki sa tylko pod
win)

Jeśli ktos mialby jakis pomysl to bardzo dziekuje i przepraszam z przydlugi
list.

Pozdrawiam
Michal Walewski
Michalwa_at_friko.onet.pl