Re: Crack do FineReader'a 4.0

Autor: Przemek Dargiel (przemek.NOSPAM_at_writeme.com)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 15:28:21 MET

On Thu, 25 Mar 1999 09:13:24 GMT, grzegorz_at_satan.pl.eu.org (Grzegorz
'Dzikus' Sterniczuk) wrote:

>A u mnie skurczybyk teraz pokazuje juz za każdym razem nag screen
>"Test&Buy" i nie pozwala wyeksportować ani zapisać danych :-(.

Z tego co słyszałem od przedstawiciela na Polskę, Try and Buy ma
ograniczenie do 50 skanów albo do miesiąca użytkowania. Na 5
instalacji jakich dokonałem 3 wyskoczyły po 50 kartkach, jedna po
miesiącu, a moja chodzi do tej pory, więc nie wiem jak to dokładnie
jest.
Miałem wersje 64 i cracka też niby do tej wersji, więc chyba ten crack
był do d...

--- Przemek Dargiel ------------ przemek_at_writeme.com ---
tel. +48 59 438871 Fax: +48 59 438416
------Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu zwrotnego-------