Re: Niespotykany problem z modemem?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 14:28:25 MET

Przemo M napisał(a) w wiadomości: ...

>Dawno? Wiec pewnie jeszcze go czytalem... Wie Pan, nadal prenumeruje, ale
>ostatnio czytalem 12/98. I coraz mniej czytalem.
Nie "Pan"... Nie mam nawet matury... Utarło się, aby mówić per "Ty".
Zostańmy przy tym, OK?

>No to co powie Pan szanowny o HOT LINE Chipa, skoro napisali juz dawno
temu,
>a nie poradzili nic przez telefon dnia 15.03.1999? Amnezja?
Może po prostu źle przedstawiłeś sprawę. Wątek jest znany już od czasów
W95, więc trochę dziwi mnie fakt, iż nie wiedzieli. Może posadzili przy
telefonie
jakąś panienkę, która wcześniej w BOK TPSA pracowała?

>(...)
Z wyciętym się zgadzam.

>Przemo M

A. Bigor