Re: Dalsze pytania do Vindexa i Krisa :)))

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 12:41:33 MET

Cześć,

> to moze przemawiac za tym, ze faktycznie chip jest taktowany
> czestotliwoscia AGP - ale nie koniecznie;

Dla mnie to tak wygląda : zegar ustawiany jest na wartość taktowania AGP
ale można go również zmienić programowo.

> btw: czy moglbys mi podeslac tego powerstripa - albo dac namiary ?

Np. na ftp.supermedia.pl (szukać możesz poprzez
http://benchmark.ceti.com.pl/)

> czy dziala ze sterownikami 3.1 ?

Czemu nie? Ja próbowałem z 3.2.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."