Re: Czy jest dobra Karta Diamond Viper 550 AGP?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 10:33:54 MET

Cześć,

> poza tym, ani słowem nie wspomnieli, że Asus da się kręcić, i wg. testów
> Toms Hardware (http://www.tomshardware.com) po podkręceniu na ogół jest
> najszybszy. Przy czym pozostałe karty mają Rivę podkęconą 'defaultowo'. Inna
> sprawa, że różnice są minimalne.

Należy tylko pamiętać, że Asus z TV-in ma również lepsze pamięci (od
Asus'a tańszego) i nie należy przekładać wyników na wersje zubożone.

> a czy wiadomo już cosik na temat kart opartych na Riva TNT2 w Polsce? Kiedy?
> Za ile? Jakie?

Znalazłem trzy zapowiedzi na polskich WWW :
Elsa na czerwiec
Diamond na maj
Leadtek na maj

Cen oczywiście nie ustalono. Dużo będzie zależało od wersji (clock,
pamięć, retail itd).

Pewnie są i inne. W zasadzie producenci rzucili się na TnT2. Oczywiście
kupno w początkowej fazie sprzedaży zawsze jest związane z
przepłaceniem.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."