Re: Napełnianie pojemnika Canon BC-20

Autor: Jan Szot (filjas_at_univ.gda.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 23:30:30 MET

Grzegorz Mazur wrote:

> Czy ktoś kiedyś napełniał ten pojemnik? Jest to czarny atrament w dużym
> pojemniku dla drukarek serii Canon BJC-4000 i 5500. Jeśli tak to poproszę o
> markę atramentu, jak i wogóle...

Tak, napełniałem atramentem z INK-POLu, http://www.inkpol.com.pl
Napełnianie jest dziecinnie łatwe. Przez zrobiony otworek na górze
zbiornika wchodzi ok. 45ml. Otwór zakleja się taśmą klejącą. I to
wszystko. Jakością nie ustępuje oryginalnemu.
W trybie DRAFT daje to ponad 1250 stron (Canon BJC-4300).

Z kolei ja mam pytanie, ile napełnień średnio wytrzymuje część
drukująca BC-20?

J. Szot