Re: Multi boot a Windows95 OSR

Autor: Paweł Socha (psocha_at_izomar.com)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 12:30:05 MET

Grzegorz Janczyk napisał(a):

> Czesc!
>
> Ostatnio musialem zainstalowac Win95 OSR2. Dotychczas mialem pierwsza
> wersje 95 i wszystko chodzilo OK, za wyjatkiem sieci. Teraz siec chodzi
> OK, ale niestety nie dziala opcja wielostartu. Pokazuje sie cale menu z
> "poprzednia wersja systemu DOS" wlacznie. Poprzednia wersja DOS'a
> startuje poprawnie, ale niestety po zakonczeniu dzialania DOS'a 6.22 nie
> ma mozliwosci ponownego uruchomienia systemu. Ten nowy boot manager cos
> kopie z plikami *.SYS, *.DOS i *.W40. Komputer nie startuje i zawiesza
> [...]

Niestety, mialem to samo. Po pierwszym zabootowaniu w starym dosie 6.22 i
restarcie system sie zamrazal na ladowaniu windowsa
(uruchamianie................95). Operacja "sys c:" z dyskietki startowej
windowsa umozliwiala co prawda bezproblemowe podniesienie W95, ale gdy z
menu bootujacego wybieralem stara wersje systemy msdos
to..................ladowal sie rowniez windows. Operacja syc c: d dyskietki
dosowej oczywiscie wykrzacza windoze. Nie chcialo mi sie juz bawic w
instalowanie wszystkiego od poczatku (najpierw dos, potem W95 i tak w kolko)
wiec sobie odpuscilem. Jednak jak znajdziesz rozwiazanie to bede bardzo
wdzieczny za info.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Pawel