Re: komp za monitorem

Autor: zuko / Shark von Cygnus (zuko_at_anty.spam)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 00:58:26 MET

On Mon, 22 Mar 1999 13:45:22 -0500, "Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net>
wrote:

<ciach>
>Zrob tak jak ja i zapewnij twojej komputer honorowe miejsce na biurku obok
>monitora. Ja mam obudowe BigTower extended - wielkie bydle. I pomimo, ze
>wszyscy mowia "postaw na podlodze!" to stoi jednak na biurku, bo wole miec
>mniej miejsca niz poobijany i zakurzony komputer.
moja komputer ma honorowe miejsce w moim lozku. mowie powaznie. tak sie
sklada, ze mam malutki pokoik i biurko + materac sie nie mieszcza. tak
wiec zaprosilem moja komputer na stale do lozeczka - nie odmowila :)

>Co do promieniowania, to to z monitora kompowi nie zaszkodzi, ale niestety
>promieniowanie kosmiczne tak, bo powoduje one przeklamania danych w
>pamieci RAM. Ale kosmicznego juz sie niestety nie pozbedziesz....
czasem mam wrazenie (ciekawe dlaczego? ;)), ze to promieniowanie
kosmicze powoduje tez przeklamania w moim ramie....

aha, xylodius'u, czy moglbys podac mi jakies info o tym mierniku temp.
procka, o ktorym kiedys pisales? bylbym wdzieczny. proboje pokrecic
mojego selera 300a na 500 i przydaloby mi sie takie cudo. thx.

   zuko / Shark von Cygnus

e-mail: m_zuq_at_friko7.onet.pl
www: http://friko7.onet.pl/wr/m_zuq
A VIVA DEPECHE MODE ! ! !