Modem zewnetrzny 14.4 - nie calkiem chodzi

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 00:43:21 MET

Mam modem zewnetrzny, dosyc stary, wersja amerykanska (110v),
firmy Practical Peripherals. Model PM14400FXMT.

Moj problem jest taki, ze za nic nie moge zmusic
go do jakiejkolwiek reakcji.

Pali sie tylko stale czerwona lampka 'MR', a reszta nic.
Nawet pisknac nie chce.

Wie ktos co oznacza ta kontrolka i czy powinny palic sie inne?
Byc moze modem jest uszkodzony i sie niepotrzebnie z nim morduje...
A moze mam zly kabel do polaczenia z komputerem ?

Pozdrawiam,
WR