Re: ODP: Demon Szybkosci m2000

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 23:04:03 MET

22 Mar 1999 07:53:11 +0100, l.kepa_at_arr.gov.pl (Kępa Leszek)
napisał[a]:

Dzięki za wyjaśnienie. A z ciekawości - ile ten modem kosztował?

>^ ja tam tego modemu wiecej nie kupie. mi sie on NIE PODOBA. Mam ochote
>na Aztecha PCI modemik (internal). Moze o nim cos slyszales i mi
>powiesz?

Niewiele o nim słyszałem, ale raczej bym się na niego nie rzucał.
To chyba najtańsze modemy dostępne na rynku, o których w dodatku nie
mówi się na tej grupie. To już wolę równie tanie (albo niewiele
droższe) Zoltrixy, przynajmniej nic człowieka nie zaskoczy, bo ich
wady są znane powszechnie. Inna rzecz, że jak się dobrze trafi, to
Zoltrix może być jednak niezłym rozwiązaniem dla ludzi wymagających
nienajgorszej w sumie funkcjonalności i calkiem przyzwoitej szybkości
za nieduże pieniądze. W dodatku zauważyłem, że z 5 sprzedanych przeze
mnie od początku roku Zoltrixów (różne modele) nie wrócił żaden. Ten
którego używam (VSPi3) też działa zupełnie bezawaryjnie (wprawdzie to
drugi egzemplarz, bo pierwszy padł po 3 połączeniach). Może Zoltrixy
zaczęły wychodzić na prostą?
A co do Aztecha, to jest to najpewniej WinModem, więc ja osobiście nie
zdecydowałbym się na jego zakup. Jeśli szukasz taniego modemu, to
proponowałbym się zastanowić nad modemem Acorpa na Rockwellu, którego
(w wersji karcianej) można mieć poniżej 200 zł. O nim też nic nie
wiem, ale jak już wybierać modem w ciemno, to ja bym wolał ten
teoretycznie lepszy.

P.S. Szkoda, że Demon się nie wykazał - pojawiła się szansa wsparcia
polskiego przemysłu, a tu qpa.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl