Aclogo

Autor: Winetou (winetou_at_thepentagon.com)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 22:14:48 MET

Czesc
Mam taki problem. Musze (koniecznie !!!) napisac takie cos w aclogo:
"Zdefiniuj procedure wykresu funkcji liniowej:
5y=-1/3x+5/8
przy czym /=kreska ulamkowa
Na wykresie zaznacz miejsce zerowe funkcji i miejsce przeciecia z osia xy.

Jesli ktos moglby mi cos takiego napisac, albo chociaz wytlumaczyc jak to
zrobic to bede bardzo
wdzieczny. Zaznaczam tylko, ze to musi byc koniecznie w logo i koniecznie
jak najszybciej. Prosze o mail'e na priva.

Winetou
winetou_at_thepentagon.com