Re: Za duży rachunek w TPSA !!!

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 20:53:39 MET

Bzyk napisał(a):

> Waldemar Grabowski napisał(a) w wiadomości:
> <7d1818$qlh$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

> tej

> Jeśli masz homologację na tym zoltriksie to możesz spróbować.
> Jeżeli nie, sprawa przegrana. Od razu Ci mówię że Tepsa nie uwzględnia w
> reklamacji wyników takich programów jak Taryfikator etc.
> Z pozdrowieniami
> Artur "BZYK" Frydel

Zależy, czy wydruk taryfikatorya pokrywa Ci się z ich systemem billingowym.
Mi się pokrywał więc uznali (10,66zł zwrotu). Jednakże jak już było pisane
bez homologacji nawet się tam nie pojawiaj! Raz, że nie masz po co, dwa mogš
wycišgnšć wobec Ciebie jakieś konsekwensje, że odkurzacz podłšczas do ich
wspaniełej sieci i siejesz sšsiadom ;-) Poza tym, powinien zdobyć chociażby
ksero homologacji (ja mam przefaksowane - ale 33,6) i zgłosić/zarejestrować
u nich modem. Dopiero wtedy wszelkie reklamacje będš uwzględniane.

--
Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl