Re: nagrywarka HP8100i

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 17:00:43 MET

Voytec napisał(a) w wiadomości: ...

>Wracajac do tematu - nagrywarki CDRW przydatne sa dla nielicznych...

Raczej może nieprzydatne są Tobie.
Mam ok 90 płyt CD - różnych archiwów od PC-Magazine, CHIPa, PCWC, WWW, po
własne różne mniej lub bardziej przydatne śmieci. Po prostu serce się kraje
jak trzeba wyrzucić to do śmietnika, a można byłoby powtórnie wykorzystać.

Właściwie jedyny podany przez Ciebie powód "przeciw" RW to cena nośnika. Ile
kosztowały płyty CD-R 2 lata temu?
35 PLN + VAT. Dzisiaj są 10x tańsze.
Poza tym ryzyko wystąpienia błędów w trakcie nagrywania.
E no wydawało mi się, że tego (zalet RW) nie trzeba tłumaczyć.

Pozdrawiam
        Chester EM