problemy z drugim dyskiem

Autor: Konrad Dudek (k_dudek_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 13:37:38 MET

Witam wszystkich którym chciało się to przeczytać ;-)

Mam do was pytanie, mam w swoim kompie drugi dysk wymienny ( Seagate
medalist 6 GB)
ostatnio podczas odtwazania , szczególnie klipów filmowych ( *.mov i *.avi )
strasznie zwalniają i obraz w pewnych momentach się zacina, gdy dany film
skopiuje na pierwszy dysk ( też medalist 6 GB ) wszystko jest ok. Czy ktoś
wie co może być przyczyną ( odpada defragmentacja i porządkowanie dysku, już
to robiłem )
Konfiguracja:
Primary master : Seagate Medalist 6 GB
primary slave : Philipc CDD 3610 ( nagrywarka )
secondary master : LG CD ROM
secondary slave ( seagate Medalist 6 GB z nim mam problem )
System : Winda 98
Procek: P II MMX 266
Ram : 128 Mb

Wywaliłem z kompa już CD ROM i nic sie nie zmieniło .

Jakby ktoś z WAs miał jakiś pomysł co jest grane to dajcie znać ( z góry
dzięki )

Konrad Dudek
k_dudek_at_friko6.onet.pl