Re: szukam karty sieciowej z tcpip pod dos

Autor: Dominik Rak (rak_at_posexperts.com.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 12:43:32 MET

Z mojej wiedzy wynika, że potrzebujesz trzech plików, uruchamianych w
takiej kolejności:
1. lsl.com
2. sterownik karty np. 3c5x9.com, ne2000.com
3. tcpip.exe

W pracy spotkałem się z kilkoma kartami ale zmieniał się tylko sterownik
karty (pkt 2)
Na życzenie prześlę lsl.com i tcpip.exe.

--
Dominik Rak
Software consultant