Modemy Request - Pomoc

Autor: Rafał Maćkowski (rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 08:01:47 MET

Witam
Kupilem niedawno jw 56k wew. I wielka katastrofa z tego wynikła.

Po zainstalowaniu modemu nastapily konflikty z karta dzwiekowa, czy
wiecie jak to zrobic napewno chodzi o przerwania.

Wkurzylem sie, ze hej gdyz zainstalowalem wszystko poczawszy od WIN98,
ale bez karty dzwiekowej, no i elegancko poszlo, modem chodzi, a z TPSA
zawsze laczy sie mi na 44 i mozna powiedzie ze jest stabilny.
Potem dolozylem inna karte dzwiekowa i gra.

Problem mam narazie z tym, ze na dostarczonych dyskach nie ma
sterowników do wave device. Strone znalazlem, moze sa inne.

Jezeli ktos mial takie problemy to napiszcie i jak to usuneliscie,
szczegolnie jezeli chodzilo o IRQ, poprostu jak