RGB w CTX1792Futura/RivaTNT

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 22 Mar 1999 - 16:23:45 MET

Jaroslaw Andrzejewski wrote:

 JA> nieprawda. Linią długą będzie nawet znacznie krótszy odcinek. Kabel o
 JA> długości ćwierci fali to przecież transformator odwracający
 JA> impedancję!

No i co z tego? Nadal będzie to linia ćwierćfalowa a nie linia długa. Co do
odwracania, to raczej fazy a nie impedancji... A i to zależy od tego, czy drugi
koniec jest zwarty, rozwarty czy też zakończony dopasowaną impedancją.

ATSD to szkoda, że pominąłeś dalszą, istotniejszą część posta.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl