Re: Identyfikacja procesora

Autor: Przemek (przemek_at_radiozet.com.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 21:12:25 MET

Wojtek Piasecki napisał(a) w wiadomości:
<36F67F41.3503_at_hermes.umcs.lublin.pl>...

>Procesor kupilem od jednego chlopaka. Twierdzi, ze kupil go razem z
>komputerem i mialo to byc P200 MMX. Ciekawe jest to, ze jak sie ustawi
>plyte na 83 MHz, a mnoznik na 2.5 to BIOS pokazuje P200 MMX...
>
> Wojtek

No i jest ok. bo 2.5x83 to 208 a niektóre biosy sobie zaokrąglają
Jak miałem 2.5x75 to mój pisał 190 :-)
A co do procka to 200 ma mnoznik x3 a nie 2.5 a i z oznaczenia
wynika że masz 166 :-(
Masz kilka możliwości:

1. Oddać procesor i odebrac kase.
2. Obić kolesiowi facjatę - jak był niewinny to niech ma nauczke frajer
3. Olać sprawę
4. Sprzedać komuś go jako 233 ;-) - słabszemu

 tip. jeśli to kolesie z giełdy to wariant 1 i 2 pewnie nie zadziała
      możesz jedynie poswięcić się i przez godzinkę postać przy ich stoisku
      i głośno mówić o oszustach i zniechęcac klientów - mnie się taki
     numer powiódł - po prostu biznes musi się kręcić, no nie ?

pozdrowionka

Przemek