Re: cichy (a i lepszy) twardziel 6.4G - który?

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 19:47:41 MET

radiks wrote:

> o przepraszam Seagate 6.4 ma mechanizm Medalist PRO czyli od dyskow SCSI
> ktore sa oczywiscie wydajniejsze, cichsze , szybsze i bardziej
> niezawodne....

No ja tez ten 3.2 GB mialem Medalista. Duzo nie rozni sie od normalnego
1.6 GB jezeli chodzi o rodzaj odglosow. A tak poza tym Seagate to
niezbyt zgodne dyski i czesto zra sie z innymi na jednym pasku.
Slyszalem tez, ze te duze niezle sie grzeja. Nie bede sie upieral przy
tym bo nigdy nie mialem az tak duzego Seagate i sprawe znam jedynie ze
slyszenia. A Quantumek EX 6.4 jest jedynie lekko cieply.

Karol

--
Kmichala_at_acs.ucalgary.ca