Re: Internet spod DOS????

Autor: Lukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 17:10:50 MET

Piotr Wiench wrote:

> Jak uruchomic internet spod DOS? Jakie programy sa potrzebne?
> Z tego co pamietam, poczte obsluguje Pegasus, a czy jest jakas przegladarka
> www? Domyslam sie, ze powinna byc jakas dosowa wersja lynxa, czy jest cos
> jeszcze?

DOSowa wersja lynxa? Hmm...ciekawe. Z M$ się nie baw, zainstaluj
sobie Caldera OpenDOS (teraz najnowsza jest wersja 7.03 czy jakoś
tak - niedawno ściągałem). Ma TCP/IP i Novell'a i kupę ciekawych
rzeczy.

Łukasz Bromirski (or 100% compatible) L.Bromirski_at_gazeta.pl
mr0vka & gnu generation ....supporting the best things under the sun