Re: Dajcie mi Celerona 333, a puszczę go Wam na 500 (długie).

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 21 Mar 1999 - 17:05:04 MET

> Zgadza sie, parafina w tym momencie ma robic nie za zamiennik
> radiatora, tylko za "bufor", zgarniajacy na siebie cieplo powstale w
> wyniku skoku temperatury na procu (np. po odpaleniu gierki :-).
> Zeberka sa w dalszym ciagu bardzo mile widziane.

O ile sie orientuje, (a uzywam parafiny do zabezpieczania eksponatow) to
parafina w temp. pokojowej jest w stanie stalym, a dopiero w nieco wyzszej
przechodzi w stan ciekly. W zwiazku z tym:

- czy zmiana stanu skupienia nie powoduje zmian cisnienia wewnatrz puszki ?
- czy w momencie podgrzewania parafiny stalej(przy starcie komputera)
odbieranie ciepla nie jest zbyt powolne ?

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
klikanie na lozko - spanie