3D Mark 99

Autor: GrUPowItz (msagalo_at_dsi.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 15:41:14 MET

AVE!!!

I wielka (zeby nie powiedziec dupa) klapa!!!
3Dmark jest fajowy, bo wykrywa nawet Celerona (jak mi sie zdaje, bo tylko
go testowalem na takim sprzecie, a pojawia sie maly symbol Celerka podczas
startu), ale poza tym jest super, bo podaje konfiguracje i wymaga
DX6.01(ktorego zainstalowalem z plytki chipa) - i nawet mi VOODOOII12MB
wykryl. Ale niestety nic poza tym, bo gdy naciskam switch testu, to wywala
komunikat ("UNABLE TO INITIALIZE 3D PLATFORM RENDERING" i costam jeszcze).
Konfiguracja w jakiej to sie stalo, to:
Plyta ZIDA
Celeron333
64BXDimm
S3Trio64V+
Colormax VoodooII 12MB

Tez mysle, ze to raczej wina DX'a, ale co tu zrobic, jak wszedzie jest ta
sama wersja 6'ki, a z 5'ka to nie chce smigac.
I czyz to nie dosc glupi paradox, ze sam programik podaje jakiego mam
Voodoo, a dopiero za moment wywala, ze go nie widzi?