Celeron 300 - problem (100Mhz)

Autor: Robert Pęcak (robertp_at_pkobp.bci.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 14:49:02 MET

Witam i prosze ponownie o pomoc.

CELERONA 300A udalo mi sie w pracy podkrecic na plycie PCHIPS (bez
problemu i grzebania - zmiana w biosie z 66 na 100Mhz)), ale u mnie w
domu 300 (bez cache) na tej plycie (PCHIPS M726) ani drgnie po zmianie
czestotliowsci na 100Mhz (czarny ekran). Nie wiem co jest grane, czy
musze zakleic styk B21, czy moze taki fatalny model procesora (seria z
koncowka SL2Z7 - Costa Rica).
Niestety mnoznika nie da sie zmienic, bo jest zablokowany.
Prosze o pomoc, tez chce pokosztowac pracy w domu na 450 Mhz.

Z gory dzieki.