Re: i740 AGP a Win'98

Autor: budzik (kowalzg_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 13:06:35 MET

Mark Podgorsky napisał(a) w wiadomości: <36F41884.4390A3D0_at_polbox.com>...
>Mam problem z tą kartą pod win'98 a mianowicie nie daje się ustwić nic
>więcej ponad 640x480x16 colorów
>Po przełożeniu do komputera z win 95 jest OK
>Przeinstalowałem Win'98 od zera ale nie pomogło, tak samo jak inne
>drivery
>Może ktoś ma jakiś pomysł lub jakiś lepszy driver

Czesc.
Ciekawe jest to ze w mojej sytuacji jest zupelnie odwrotnie, gdyz i740 AGP
dziala bez zadnych problemow z Win98 : drajwery sciagnolem z serwera INTELA
wersje 3.2 . Drajwery te sa niby win8x ale pod win95 karta nie byla widziana
przez system mimo iz zainstalowalem wczesniej drajwery do BX pod win95 z
obsluga USB i AGB.

Pozdrawiam BUDZIK