Re: Dalsze pytania do Vindexa i Krisa :)))

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 12:55:47 MET

/// Kaszpir /// napisał(a) w wiadomości: ...
>Cześć proszę o odpowiedź na n/w pytania.

Moze tym razem bede pierwszy :)

>1. Co daje ustawienie karty AGP na 100 Mhz (w biosie mojej płyty Soyo 6ba+
>jest możliwość ustawienia AGP na 66 lub 100 Mhz)

Zwiekszenie transmisji przez AGP - na wyniki karty ma to zwykle niewielki
wplyw. Zreszta na 100 MHz malo ktora karta chodzi

>2. Czy istnieją jakieś karty oparte na Rivie TNT na których można ustawić
>AGP na 100 Mhz a nie 66 Mhz.

Istnieja - mnie sie udalo na Creativ'ie (ale tylko jednym egzemplarzu) i
Asus'ie

>4. Jak to jest z tym ustawiniem AGP Aperture ?
>Mam pozyczonego Intela 8mb i 64 Mb ram. Po ustawieniu AGP aperture na 64
>Heretic 2 chodzi w miarę dobrze a po ustawieniu na 32 często się zacina.
>Natomiast w Blood 2 jest na odwrót.
>Jaki rozmiar mam ustawić ???
>Mój sprzęt: C300_at_450 , Soyo 6ba+ bx ,64 mb ram, intel 8mb)

Teoretycznie ma to byc polowa pamieci fizycznej - i rzeczywiscie takie
ustawienie najlepiej sie sprawdza. Zreszta przy TNT nie ma to az tak duzego
znaczenia

<ciach>
>6. Czy po wprowadzeniu Rivy TNT 2 ceny Rivy TNT gwałtownie spadną . Czy
>warto czekać na spadek cen czy kupić już teraz ?

Trudno cos konkretnego wyrokowac. Ceny napewno spadna - ale o ile to nie
wiem.

>7. Jak to jest z tym 3dmark 99 max pro??
>Wczoraj testowałem Banshee 16 MB i wynki jego są o wiele gorsze niż Intela
>8mb. Natomiast w grach widać znaczną przewagę Banshee na Intelem !

Bo to taki rewelacyjny test :) Nie przejmuj sie jego wynikami - narazie nie
maja zadnego odniesienia w rzeczywistosci

>Prosze o odpowiedź
>
>Pozdrawiam Kaszpir

Pozdrowienia

Vindex